Het 8844 nummer verschilt heel erg per regio. In de ene regio sta je zo 15 minuten in de wacht, terwijl je in de andere direct iemand aan de lijn krijgt.
Wat betreft de handhaving: zo ver ik weet bel je gewoon het nummer van het gemeentehuis.
Het 8844 nummer verschilt heel erg per regio. In de ene regio sta je zo 15 minuten in de wacht, terwijl je in de andere direct iemand aan de lijn krijgt.
Wat betreft de handhaving: zo ver ik weet bel je gewoon het nummer van het gemeentehuis.
My brain can't comprehend this. Checkmate, science.
Given the age of this gif, it could almost be true
Ik vind het een beetje te voorbarig om te stellen dat alleen zure oude mensen tegen vuurwerk zijn. Zeker als je ziet dat inmiddels meer dan de helft van de Nederlanders voor een verbod is.
Daarnaast ben ik zelf jongvolwassene en hoop ik al jaren op een verbod, ook als tiener vond ik het al niks.
Wat betreft de ondernemers: ja dat is nou eenmaal wat het is om ondernemer te zijn. Dan aanvaard je bepaalde risico's. Regels veranderen op den duur (en een vuurwerkverbod zag je al jaren aankomen), en dan is het je taak als ondernemer om hier een oplossing op te bedenken.
Ambtenaren, aldus de derde alinea.
Eigenlijk zie je nergens grote verschillen met de huidige Tweede Kamer, met uitzondering van NSC. Alle peilingen zijn het er wel over eens dat de NSC-kiezer terug is bij de CDA, maar vooralsnog erg weinig verschuiving onder de PVV-kiezer.
Als je komende nacht nog lekker wilt kunnen slapen, kijk dan maar even niet naar de huidige peilingen.
Proving the strenght of the glass is only their secondary goal. Their primary goal is marketing, getting their name out there, and having people talk about their brand.
And hey, they sure succeeded, as I've seen this exact image way too f-ing often.
Ik gebruik Waze, maar dat is net zo goed van Google.
Anders heb je nog Flitsmeister, die heeft ook navigatie.
The effect of ads is usually not directly linked to a specific product.
If, for example, you need a new box of laundry detergent, you'll go to the supermarket. There you might find brand A, which you've never heard of, or brand B, which had an ad you've seen or heard somewhere. Studies have shown you'll be more likely to buy brand B, because you'll find it more trustworthy, which is because you've heard about it somewhere.
So, a lot of ads aren't solely about a specific product, but also about making their brand perform better in the long run. Therefore, even if an ad is just making noise on the background, it may still have an effect on you. And, since it's a subliminal process, it's extremely difficult to make a concious decision to not buy products you've seen or heard ads of.
I only go there for the free pencils and make my furniture out of the pencils. Checkmate
Wilders weet exact wat hij aan het doen is.
Óf hij wilt het publieke debat bij het onderwerp "immigratie" houden, óf hij stuurt op nieuwe verkiezingen waarbij hij er nog beter uitkomt dan de laatste keer, omdat het gros van zijn kiezers toch niet lijkt te zien dat zijn clubje hoogst incompetent is.